Alla inlägg under september 2009

Av Dina - 10 september 2009 10:29

Det var idag som sotaren skulle komma.

Det visste jag, bara det att jag har varit dålig, så jag har glömt bort vilken dag det var idag.

Gick upp och satte på mitt morgonkaffe och satte sig vid datorn och läste bloggar på morgonen, som jag brukar.

Inte förrän det ringer på dörren kom jag på att det var torsdag och sotaren skulle komma.

Shit!

Inte så mycket shit att jag var nyvaken och ruffsig i håret.

Nej, mer shit för nattlinnet jag hade på mig...

Ett blått nattlinne med en söt tjejkatt som det står med glitterbokstäver:

"The call me Miss Pussy"  och så "cat" med mindre bokstäver under...

Och han hade kanske inte lagt märke till det om inte jag hade hängt vid dörren och ursäktat mig medans jag drog i mitt linne...

Ja, ja, gjort är gjort.

Jag är sjuk, kan alltid skylla på det...

Av Dina - 9 september 2009 09:23

HjälpSTOP Har fasnatSTOP

Hittar inget i nya bloggenSTOP

När kommer du???!!!STOP

Av Dina - 8 september 2009 18:02

Idag var jag ledig.

Jag hade egentligen en hel del att göra, men då ringde Yvonne och frågade om hon kunde komma över på fika.

Natruligtvis! Dum fråga!

Vi bakade croissant med choklad i.

Tyvärr hann vi äta upp dem allihop innan jag hann fota dem... Tungan ute

Och, nej, vi drack inte Gevalia, vi har ingen kaffebryggare...


Av Dina - 8 september 2009 10:42

Bloggagratis har bytt utseende...

Snyggt!

Men nu hittar jag ingenting.Obestämd

Av Dina - 7 september 2009 09:19

Jag är på jobbet och ska göra en kopia när jag ser en tjej som jag jobbade med ett par gånger i sommras, hon jobbar som timmis hos oss.

Jag såg också att hon pratade i telefonen så jag ville inte störa. Men jag ser i ögonvrån hur hon tittar på mig medans hon pratar.

När hon lägger på ser jag hur hon kommer fram till mig med utsträckt hand, jag sträcker lite tveksamt ut min och hälsar, och jag undrar varför denna fromalitet plötsligt,  men i samma ögonblick säger hon:

-Hej, det är  du som är Dinas dotter?

I love her! :-)



Av Dina - 6 september 2009 09:54

När jag fick Oliver visste jag att det var min sista bebis.

Jag skulle aldrig mer få ett barn.

Aldrig mer amma, aldrig mer gosa med en bebis (och nu minns jag bara allt det roliga) efter honom var det aldrig mer...

Så till skillnad mot Max, som var först, och man ville att han skulle bli stor så försökte man stoppa tiden med Oliver. Han skulle vara bebis så länge som möjligt, typ 13 år...:-/

Iallafall; någongång under helgen så försöker vi ha en filmkväll.

Det har vi alltid haft och tyvärr att nu så saknar det alltid någon, oftast Max.

Men igår var vi alla på plats, jag, Max, AnnaMaria och Oliver. Mysigt!


I fredags så jobbade jag kväll. Mia skulle ut och jag ringer henne och säger "Ta ut hunden innan du går" men eftersom hon var stressad så hör hon "Ta hit hunden när du går".

Så hon dyker upp med Athos på jobbet. Vilket gjorde att jag fick gå hem med honom, det tog mig en timme och en kvart!!! Dumma hund!

Jag satt uppe en stund och gick och la mig vid 23.30-tiden, somnade vid 24 och vaknade 01:03... Sen kunde jag inte sova, jag var vaken hela natten.

När kl ringde lördag morgon var jag fortfarande vaken, och min kropp var såå slut...

Först hade jag ont efter fallet, sen att den inte fått vila ordentligt. Som väl var så skjutsade Micke mig på morgonen, eftersom min cykel hade blivit kvar på jobbet i o m att jag gick hem med Athos.

Jobbade hela dagen fram till kl 17 och cyklade hem igen via Konsum för att köpa gott till kvällen.

Hem lagade mat sen satt vi och tittade på film.

Vid slutet på filmen säger Oliver "Smek mig i håret!"

Nåt dumt vi började med när han var bebis...

Jag lyfte handen med stor möda för att smeka hans hår.

"Nä, jag tycker du har  blivit mycket dålig på det här, klia mig på ryggen istället!"

Det gick inte att förklara för honom, precis som det inte går att förklara för en bebis, att mamma är trött och slut, jag orkar inte, mina armar värker.

Det är något väldigt främmande för honom.

För när han vill ha uppmärksamhet så ska han ha det...

Precis som en bebis... Jag fick som jag ville...(?)



Av Dina - 4 september 2009 11:50

Kommer till Stockholm i slutet på september.

Vem vill gå?! Jag!!! :-)

Är det någon som vill följa med frivilligt eller ska jag behöva tvinga med mig någon?


Ref://

Just help yourself to my lips, to my arms,

just say the word and they are yooouursss....


(Med reservation för ev operation) :-(

Av Dina - 4 september 2009 00:09

Ett par var ute och gjorde stan.

När det var hennes tur att beställa, berättar hon om en fantastisk drink som han bara måste prova!

Eftersom han inte ville förlora sin chans med henne och av ren nyfikenhet så tackade han ja till den.

Hon gick iväg till baren och återkom med en öl åt sig själv och två små glas till honom.

I det ena glaset är det Bailey´s och i det andra en skvätt limejuice.

Med glasen följer följande instruktion:

Tag en munfull av Bailey´s och låt den rulla runt i munnen en stund innan du sköljer ned denna med limejuicen.

Han tycker inte detta låter något vidare, men hans date är väldigt övertygande och hävdar att detta måste testas...

Så... Han tar en slurk Bailey´s.

Den känns varm och len mot gommen.

Sedan tar han limejuicen och följande sker:

Efter 1 sekund:

Det gräddiga i Bailysen börjar att skära sig.

Efter 3 sekunder:

Han blir lika grön i ansiktet som en limejuicen.

Efter 6 sekunder:

Med stor möda tvingar han sig till att svälja sörjan!

Med ett leende på läpparna säger hon:

Den kallas "Blowjob revenge".


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards