Alla inlägg den 7 november 2009

Av Dina - 7 november 2009 15:53

Från begravning till Arlanda.

Mamma är här!

Haltandes nästan sist kom hon ut genom dörrarna.

Så på månadag får vi gå iväg till vårdcentralen.

Är det inte jag så är det hon....

  

Av Dina - 7 november 2009 15:45

Igår, fredag, var det begravning för Flora i Trons kapell på Skogskyrkogården.

Det var första gången jag var där, och jag måste säga att det var mycket vackert.

Jag förstår fortfarande inte varför dom envisas med att ha orgelmusik, det är nedstämt nog ändå, och det blir inte bättre av den.

Som omväxling hängde jag för första gången med i sångerna som var valda.

Bakom mig satt en kvinna med en fantastisk sångröst, jag hängde på henne... :-)

Efter sermonin åkte jag, Nasrin och Perla in till stan och gick på begravningsmiddag på Kinarestaurangen dit Micke kom sen för att hämta upp mig så vi kunde åka ut till Arlanda.

Nåväl, jag hoppas att Flora vilar i frid nu och att hon inte längre har ont.

Jag hoppas att hon har det mycket bra där hon är!

  

Bilden är från ett annant tillfälle och inte taget av mig.

Jag förmådde mig faktiskt inte att fota igår.

Men jag ville ha en bild på Trons kapell, det var vackert där.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards